بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

برای دخترم

1392/7/30 14:56
نویسنده : رویا
900 بازدید
اشتراک گذاری

بارانم

         زندگی بوم سفیدیست

                      من و تو نقاشهای این صفحه ایم

                   زندگی را میتوان زیبا نگاشت           زندگی را می توان رنگی کشید

اندکی رنگ محبت ،بیشتر رنگ عشق ،سایه روشنهایی هم رنگ صفا

عزیز دلم این روزها خیلی خوشحالم چون همه چیز طبق برنامه داره پیش میره و شما خدا رو شکر خیلی همکاری میکنی و ماشاالله هر روز خانم تر از قبل میشی و من هر لحظه خدا رو به خاطر وجود نازنین تو شکر میکنم

زندگانی من

باران گلم عاشقانه دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا
4 آبان 92 13:12
سلام باران جان خیلی ناز و دوست داشتنیه خدا واستون نگهش داره.من هم یه نی نی کوچولو دارم به اسم سنا ما زاهدان زندگی می کنیم داشتم فکر می کردم من که می خوام همه ی دنیا رو به پای دخترم بریزم اما امکانات ما کجاو اصفهان کجا
به وبلاگ ما هم سر بزنید:sanakazemi.blogfa.com


ممنون گلم
Tahmineh Dokhtar khaleh
7 آبان 92 12:57
سلامممممممممممممم.......
سلام باران خانم
عزیزم عکسات هم عین خودت ماه و قشنگن
عزیزم خیلی خیلی خیلی دوستت دارم


ممنون عزیزم
مرسی که به ما سر میزنی
مامان اهورا(نرگس)
8 آبان 92 16:13
شما چرا به ما سر نمیزنین؟؟؟!!!!




سلام عزیزم ما هم سر میزنیم


مانلی
15 آبان 92 23:12
ماشالا چقدر ناز و با وقار شده باران جون


ممنون مانلی جون که به ما سر میزنی