بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

عشقم 23 ماهه شدی

1392/9/24 12:12
نویسنده : رویا
979 بازدید
اشتراک گذاری

نفس که میکشی اروم میشم...

دلت که میگیره "گریه میکنم...

آه که بکشی زار میزنم"لبخند که بزنی ذوق میکنم..

از اول"جزئی از همیم"من درد میکشم تو متولد میشی...

تو بچگی همبازیت میشم"مدرسه که بری همکلاسیت..

بزرگتر که بشی"امیدوارم با من غریبه نشی...

چون من بهترین دوستت میشم..

یه وقت یادت نره!!!!

من همونم که همبازی تو بودم..

همون قدر کودک"همون قدر ساده..

بارها چشم گذاشتم وتو قایم شدی"خودم وبه ندیدن زدم وتو بردی..

من فقط لبخند زدم..

وقتی بزرگتر شدی این رو یادت نره که من همونم..

همون مادر همیشگی"من عوض نمیشم"تو بزرگ میشی...

من همونم که هستم هر چه بزرگتر بشی ونا خواسته ازمن دورتر..

دلم همیشه کنارت وهمراهته..

ولی من همیشه لبخند به لب دارم..

حتی وقتی نوبت توئه بگی دوستت دارم "من میگم دوستت دارم ..

اره دخترم دوستت دارم و

برای من همین بس که مادرم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

tahmineh dokhtar khale
24 آذر 92 19:56
23 ماهگیت مبارک عزیز دلم ایشاالله 100 ساله بشی.....
رویا
پاسخ
ممنون تهمینه جوون
الی
26 آذر 92 16:53
سلام مامان رویای مهربون وبلاگ شما که خوشکلتره دخمل خوشکل و نازی دارید خدا واستون نگهش داره ایشالا که خدا به نی نی فامیلتون و مامان زهرا سلامتی دوباره بده راستی وبلاگ دخمل نازتون رو در لیست دوستان وب بارانم لینک کردم به امید دوستی بیشتر
رویا
پاسخ
ممنون عزیزم منم با اجازه لینکتون کردم
زهرا
24 فروردین 93 9:32
منم یه دختر ناز دارم که همیشه با من وبهاتو چک می کنه الانم خیلی از بارون جون خوشش امده میگه مامان منو ببر خونشون باهاش دوست شم خیلی هم با دقت همه صفخاتو نگاه کرده