بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

نظرات (5)

tahmine dokhtar khale
17 تیر 91 18:52
باران خانم چه اتاق موشگلی داری!!!!!!!!! البته خودت از اتاقت خوشگل تری نازبشی قربونت بشم
مامان زهرا
19 تیر 91 11:58
تبریک واسه برنده شدنتون توی مسابقه
اتاق نی نی من



ممنونم
مامان بهار
19 تیر 91 12:53
جوجه ی نازنازی مبارک باشه برنده شدنت عزیزم


ممنون خاله جون
دخمل باشی
26 تیر 91 12:52
مبارک باشه....
به خوش سلیقه گیتون شکی نیست
ولی من از همون اول از موضوع این مسابقه خوشم نیومد ...
چون بوی تجمل و چشم و هم چشمی از اون ورش میاد....خیلی ها ندارن...خیلی ها چون جای لباسای بچه شون دو تا سبد بزرگه و کل اسبلب بازیشون چندتا جقجقه...نتونستن شرکت کنن
ولی خدا وکیلی ازت میخوام ناراحت نشی من کلی میگم...الهی که مبارک باران جون باشه
تو مو میبینی و من پیچش مو
تو لبرو من اشارتهای ابرو

ان شاالله خدا به همه بده تا هیچکس غصه نداشتن رو نداشته باشه

مامان محمد پوریا
30 تیر 91 23:23
سلام گلم تبریک می گم هم برنده شدنت رو هم اتاق قشنگت رو دست مامانی و بابایی درد نکنه


ممنونم