بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

سالگرد ازدواج

1391/5/13 13:22
نویسنده : رویا
2,023 بازدید
اشتراک گذاری

گل زندگی ام

امروز 6 امین سالگرد ازدواج من و  باباییه

و خوشبختی ما با وجود تو در کنارمان کامل شد

دوستت داریم عزیزم

من در کنار تو و بابایی خوشبخترینم و خدا را شکر میکنم

و از همینجا به بابایی گلت تبریک میگم

                                       

 

يک تکه بلور از جنس حضور / يک ياس سپيد از رنگ اميد
با هرچي وفاست از سوي خدا / همه تقديم تو باد
عزيزم امروز فراموش نشدني ترين روز زندگيمه
سالروز ازدواجمان مبارك

 

 

عشق را با تو تجربه کردم، امید به زندگی را در تو آموختم ، محبت را در قلب تو یافتم

با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست

تقدیم به همسر مهربانم

 

تقدیم به عشق زندگیم قسم به پاکی عشقمان تا آخر جاده ی زندگی همسفرت خواهم ماند و عاشقانه دوستت خواهم داشت یاد تو همیشه در ذهنم عشقت در قلبم و عطر مهربانیت در وجودم جاریست 13مرداد سالگرد یکی شدنمان مبارک






پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ا تنا
14 مرداد 91 16:28
تبریک میگم خانمی به قول معروف ایشالله به پای هم پیر بشیدولی از هم سیر نشید .


ممنون
khale narges
14 مرداد 91 23:39
مبارک باشه.........به پای هم پیر شید...


مرسی خاله جون