بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

خبر خبر خبردار باران درآورده دندان!!!!!!!!!!!!!!

1391/6/8 0:34
نویسنده : رویا
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانووم

چندوقتی بود وبلاگت رو آپدیت نکرده بودم.

آخه چند روزی با مادرجون و عمو محسن رفته بودیم مسافرت بعد رفتیم بروجرد یه سر به پدرجون و مادری زدیم از موقعی هم که برگشتیم من حسابی مریض شدم!

عکسهای سفرمون رو کم کم میگذارم

ولی  این چند روز کلی خبر داشتیم

روز جمعه سوم شهریور ماه اولین دندونت عزیزم نمایان شد (پایین سمت چپ)همه کلی ذوق کردیم البته شما خیلی اذیت شدی ولی خدا رو شکر بالاخره دندونت دراومدتشویق

روز سه شنبه هفتم شهریور ماه هم دومین دندون گل دخترم بیرون اومدخنده

هورراااااااااااااااااااااااااااااا

عزیز دلم خیلی دوستت دارم

مبارک باشه دندون دراوردنت

ان شاالله ننه ،32 دندونه بشی خنده

البته اگه با ذره بین نگاه کنیم دندونات این شکلیه:)

جایزه دندونت هم اینه که میتونی کباب بخوری

نوش جونت عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

tahmineh dokhtar khale
26 شهریور 91 13:18
نوش جونت عزیزم............