بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

باران خانووم نه ماهه!!

1391/7/20 1:16
نویسنده : رویا
576 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم    دختر گلم     باران نازنینم  

چند روزیه که قدم در دهمین ماه زندگیت گذاشتی

این نه ماه برعکس نه ماهی که توی دلم بودی خیلی زود گذشت ،الان 18 ماهه که تو شدی فکر و ذکر من  ،18 ماهه که تنها زمزمه اسم تو یهم آرامش میده؛9 ماهه که به عشق دیدن چهره شیرین تو از خواب بیدار میشم ،و تنها صدای زیبای توست که آرومم میکنه

 ناز دخترم    عزیزم   خیلی دوستت دارم  و خدا را به خاطر تو شکرگزارم

امیدوارم مادر خوبی برات باشم

گل دختر شیرینم 9 ماهگیت مبارک

روز جمعه که مصادف با نهمین ماهگرد شما بود ما بروجرد بودیم و مهمان عمو علی اینا

دستشون درد نکنه خیلی خوش گذشت

این هم مراحل پختن تا خوردن کباب !!!!!

 

نوش جوونت عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

tahmineh dokhtar khale
20 مهر 91 18:52
سلام باران خانم عزیز...
عزیز دلم 9 ماهگیت مبارک....
عکسات خیلی قسنگن.....
(دوستت دارم عزیز دلم):


ممنون تهمینه جون خیلی دوستت دارم
راستی خسته نباشیداز زحمت های ما
یه دوست
20 مهر 91 18:55
(دوستت دارم گلم)
khale narges
20 مهر 91 20:20
عزیز دلم خیلی عکسات قشنگن دوستت دارم گلم..


ممنون خاله جون منم دوستتون دارم
tahmineh dokhtar khale
20 مهر 91 22:48
نه بابا چه زحمتی!!!!!!!!
شما وباران خانم گل هر وقت بیاید پیش ما قدمتون روی چشم.......
از طرف من باران خانم گل را ببوسید (دلمون براش یه ذره شده)


مرسی عزیزم ممنون ب مامانت اینا سلام برسون
tara dokhtar khale
21 مهر 91 19:00
باران جان دوستت دارم...........


ممنون تارا جان
دستت درد نکنه عجب سی دی درست کردی باران روزی 10 بار نگاهش میکنه مرسی
مامان اتنا
22 مهر 91 14:28
سلام باران جونم 9ماههگیت مبارک شاد باشی.این مامانی که رسما دیگه مارو یادش رفته وسر نمی زنه ولی ما همیشه میایم پیشتون


ممنون عزیزم
منم به شما سر میزنم فقط کمی تنبل شدم نظر نمیذارم!!!!!!!!!!!!!!!!!
tara dokhtar khale
22 مهر 91 15:14
خواهش میکنم کاری نکردم......وظیفه بود.:


ممنون