بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

کاش در کنارمان بودی!

1392/3/2 14:49
نویسنده : رویا
651 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام

امروز میخوام از دلتنگیم برای عموی مهربونم بنویسم

چندوقت پیش یکی از همسایه هامون که هم سن و سال  پدرجون مهدی هست رو توی کوچه دیدم که چقدر عاشقانه نوه اش رو بغل کرده بود و باهاش بازی میکرد یه لحظه دلم گرفت از همه چیز از این دنیا که چقدر بی وفاست از این  زندگی 

کاش پدرجون یک بار هم که میشد نوه های خوشگلش رو میدید و اونها رو از محبت خودش سیراب میکرد 

کاش عمرش اینقدر کوتاه نبود 

نمیدونم امسال چندمین روز پدر  ه که بین ما نیستن ولی جای اون همیشه توی قلب ماست 

کاش بودی عموی مهربونم دلم تنگ شده برای صدای قشنگت  دلم تنگ شده  برای همه مهربونیهات

خدایا امشب که شب تولد امام علیه   عموی مهربونم رو مهمون خونه ایشون کن 

خدایا ناشکر نیستم ولی فکر نمیکنم هیچوقت بفهمم که مصلحتت  چی بود 

از همینجا و از طرف خودم و باران روز پدر رو به همه باباهای مهربون بخصوص بابای عزیزم و ابوذر عزیزم تبریک میگم انشاالله سایه شون سالهای سال بالای سر ما باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)