بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

گفته بودم دخترم عاشق آب بازیه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1392/3/24 1:37
نویسنده : رویا
610 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی  سلام

میخوام یه خاطره از دوران کودکیم رو تعریف کنم

بچه که بودم عاشق

این بودم که روز جمعه بشه و وسایل صبحانه و ناهار رو جمع کنیم بریم گلدشت!

تازه اگه بابات اینا هم از اصفهان میومدن بروجرد که دیگه عالی تر میشد

نون سنگک تازه ، نیمرو ، کله پاچه ، بازی ، والیبال ، ناهار ، کباب و ...

وای که چه روزهای خوبی بود ... آخرش هم شوخی شوخی شروع میکردیم به خیس کردن همدیگه و کار تا جایی پیش میرفت که دیگه همه از دست هم فرار میکردن

خیلی عالی بود                چند وقت پیش که بروجرد رفته بودیم هوس کردم دختر کوچولوی خودم رو ببرم کنار رودخونه تا کمی آب بازی کنه ولی بعد از چند دقیقه دیدم این خانووم پرید توی آب و تا تونست آب بازی کرد اون موقع بود که دلم تنگ شد برای روزای بچگیم که مامانم علاوه بر وسایل ناهار و.. باید یه ساک لباس هم برای ما میوورد ولی آخر کار هم با لباس خیس برمیگشتیم خونه

بارانم امیدوارم کودکی تو هم به شیرینی کودکیهای ما و حتی بیشتر هم باشه 

گلکم عکسهای آب بازیت رو برای یادگاری میذارم تا هر وقت که اونها رو دیدی به یاد شهر زیبای آبا و اجدادیت بیوفتی و به قول معروف حسابی حال کنیقلب 

 

عاشقتم  دختر کوچولوی نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شبی
16 تیر 92 12:56
وای که چقدر دخترتون نازه عاشقش شدم من