بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

تولد دوسالگی باران جوون

1392/12/3 16:13
نویسنده : رویا
865 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم دختر گلم بالاخره اومدم...

دختر ناز نازی مامانی امسال به احترام فوت باباجوون تولدت خونوادگیت رو با تاخیر برگزار کردیم خدا رو شکر این روزا حال و احوال و روزگار خوبه خوبه

اتفاقات خیلی خوبی برای مامانی افتاده و خدا رو شکر توی کار و درس و نظام مهندسی و ... خیلی خوب و موفق بودم اینم به خاطر کمکهای شما و باباییه  دستتون درد نکنه 

سعی میکنم اتفاقات این چندوقته رو به روایت تصویر کم کم برات بگذارم تا دفتر خاطراتت ناقص نباشه عزیز دلم 

حالا اولین پست رو برات میذارم که مربوط به تولدت توی مهدکودکه 

دردونه مامانی خیلی بهت خوش گذشت و این تولد کنار خاله الی و دوستای مهدت برات خیلی جالب بود عکسها زیادن ولی من چندتایی رو بای یادگاری توی وبلاگت میذارم

زندگی مامان ان شاالله 120 ساله شی

دوستت دارم خیییییییییییییییییییییییییییییلی زیاد

پسندها (1)

نظرات (2)

Tahmineh dokhtar khale
5 اسفند 92 18:10
سلامممممممممممممممممممم تولدت مبارک عزیزم ایشاالله هزارساله شی باران خانم
رویا
پاسخ
ممنون تهمینه جوون بووووووووووووووووووووووووووس
الی
15 اسفند 92 17:35
ایشالا 1000 ساله شی دخمل ناز اینم کادوی من وباران
رویا
پاسخ
ممنون الی جوون