بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

مناجات

1391/1/19 16:39
نویسنده : رویا
523 بازدید
اشتراک گذاری
الهي اي تو نور خانه دل.....انيس و مونس و كاشانه دل
الهي اي غمت سوداي جانم....بمن رحمي كه يا رب ناتوانم
چه باشد اي پناه بي پناهان....بشوئي از كتاب من گناهان
چه باشد اي اميد بي نوايان....بگيري دستي از خيل گدايان
چه باشد اي تو آواي دل من....غم عشقت نمائي حاصل من
چه باشد اي چراغ روشن عشق....مرا راهي دهي در گلشن عشق
چه باشد اي صفاي شام عاشق....بر اري از محبت كام عاشق
چه باشد اي اميد نا اميدان....شفا بخشي تو درد دردمندان
تجلي كن كه دل جاي تو گردد....امورم جمله هم رأي تو گردد
دل از هجران تو طوفان گرفته....غمت از اين فتاده جان گرفته
مرا اي مونس و هم جان و هم هوش....بقيد بندگي كن حلقه در گوش
كه من جان در ره عشق تو دارم....بود اميد در راهت سپارم
اگر شب ناله و افغان برآرم.....من اين افغان ز جان خودبرآرم
ببين مسكين ز هجرت اشك ريزان....تو يارب قلبش از عشقت بسوزان
 
 
امیدوارم سال جدید پر از شادی برای همه باشه
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محمد حسین شهباز زاده
22 فروردین 91 22:11
سلام محمد حسین
تو هم خوشگلی ولی نه به اندازه من
راستی من عکست رو دیدم اصلا شبیه عموت نیستی خدا بهت خیلی رحم کرده(:
عاشق باران
23 فروردین 91 17:03
ممنون خئا قبول کنه