بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

بابایی ها روزتون مبارک

1391/3/16 14:52
نویسنده : رویا
534 بازدید
اشتراک گذاری

بابا ابوذر و بابابزرگ :

پدرم : منی که پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برای من کشیدی. من می دانم که با چه سختی هایی نیازهای من را بر طرف کردی ، پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم که برایم زحمت کشیدی دوستت دارم و خیالت برایم تکیه گاه است … کاش در این روزهای شاد در کنارمان بودی ،من و دخترم عاشقانه دوستت داریم روزت مبارک .

 

باران و بابا ابوذر و بابابزرگ

بابا بزرگ خوبم دلم برات تنگ شده

--------------------------------------------------------------------------------------------

مامان و پدرجون

خدای اطلسی ها با تو باشد/پناه بی كسی ها با توباشد/تمام لحظه های خوب یك عمر/به جزء دلواپسی ها با تو باشد.....پدر عزیزم روزت مبارك

وقتی مامان کوچک بود

وقتی باران کوچک بود

 

وقتی بابا ابوذر کوچک بود!  (پدر جون فکر میکردی بابام دامادت بشه؟!)

   

-------------------------------------------------------------------------------------------------

باران و بابا جون:

من نتیجه باباجون احمد هستم

باباجون روزت مبارک

دوستت دارم

ان شاالله زود زود خوب بشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ا تنا
16 خرداد 91 14:57
خدا حفظشون کنه و سایشون پابرجا واون یکی بابا بزرگم خدا رحمت کنه .
مامان امیر مهدی
16 خرداد 91 15:08
سلام ماشالا چه دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه به مه هم سر بزنیدروح باباجون شاد
mamane roham
21 خرداد 91 2:05
منم بهتون تبریک میگم. انشالله همیشه تنشون سالم باشه


متشکر سلامت باشید