بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

200 روز عاشقی

1391/5/2 1:25
نویسنده : رویا
477 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم دخترکم عشق من

امروز 200 روزه که تو در کنار ما هستی 

باورم نمیشه خیلی زود گذشت

عاشقانه دوستت دارم و برایت سالها از خدا سلامتی و خوشبختی می خواهم

گل من ، تو عشق منی

 این روزها که شیرینیت چند برابر شده حتی وقتی در خوابی هم به تماشای زیباترین تابلوی خلقت که صورت زیبای توست مینشینم

خدایا هر چه هم تو را شکر کنم باز هم کم است

خدایا متشکرم به خاطر این نعمت بزرگی که به من دادی

بارانم زندگیم امیدوارم در این 200 روز مادر خوبی برای تو بوده باشم

عزیزکم 200 روزگیت مبارک

 

.
چشمات واسم یه دنیاست دلم بی تو کویره / خندت اگه نباشه دلم خیلی فقیره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ronak
2 مرداد 91 17:25
وای عزیزم با اون خنده هات آدم دوست داره بخورتت

انشا ء الله 120 ساله بشی


ممنون خاله جون پارسا رو به جای ما ببوس
مادری
2 مرداد 91 20:22
گر هر لحظه 200 میلیون بار هم خدا رو بخاطرت شکر کنم بازم کمه
ان شاا... 200ساله بشی عزیزم
خیلی دوستت دارم


مرسی مادری عزیزم دوستت دارم دلم واست تنگ شده
الهام مامان یاسمین زهرا
2 مرداد 91 20:26
یاسی ما هم دقیقا یه لباسی داره عین همین ولی سبزه
یگانه
4 مرداد 91 16:54
باران دوست دارمممممممممممم


مرسی یگانه جونم
منم دوستت دارم
اردلان
6 مرداد 91 13:43
سلام وب قشنگی دارین و دختر نازی خوشا به سعادتون که زندگی خوبی داری شکر گذازر خدا باشید که همه م3 شما لیاقت ندارند
tahmine dokhtar khale
11 مرداد 91 13:18
سلام باران خانم عزیزم چقدر عکسات قشنگه خوشا به حال اونایی که پیش تواند@};::