بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

باران گلم هفت ماهه شد

1391/5/17 10:31
نویسنده : رویا
505 بازدید
اشتراک گذاری

به اندازه تمام قطره های بارانی که تا امروز از آسمون اومده دوستت دارم

نگاه زیبای تو آرامش بخش دل مامانته

هیچ وقت این نگاه رو از من نگیر

عاشقانه دوستت دارم و از تو به خاطر این هفت ماه که حس زیبای مادر شدن رو به من بخشیدی متشکرم

دخترم هیچ وقت چنین تصوری از مادر شدن نداشتن، شیرینتر از اونی بود که فکر میکردم

خدایا بارانم را حفظ کن و او را در تمام مراحل زندگیش یاری کن

           گل دخترم هفت ماهگیت مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

tahmine dokhtar khale
18 مرداد 91 1:53
سلام باران خانم عزیزم تولدت مبارک عزیزم........= دوستت دارم


منم دوستت دارم تهمینه جونی
مامی گل
21 مرداد 91 16:56
7 ماهگیت مبارک باران خانووووووووووووووم دخملی منم اسمش باران و یکسال از شما بزرگتر


ممنون خاله جون
mamane roham
22 مرداد 91 12:43
منم تبریک می گم عزیزمممممممم