بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

دخترکم هشت ماهگیت مبارک

1391/6/17 14:07
نویسنده : رویا
575 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه!

واقعا!

8 ماه شد!

خدایا

چه زود گذشت!

یعنی من 8 ماهه مامان شدم!

چقدر زود لحظه ها میگذرن ، جقدر زود تو بزرگ شدی

دختر نازم توی این 8 ماه زندگی ما کامل شد و تو شدی همه زندگی من و بابایی

عاشقانه دوستت داریم

بابایی میگه اگه از صبح تا شب هم فقط خدا رو به خاطر وجود تو شکر کنیم بازم کمه

راست میگه گلم

لبخند زیبای تو  زیباترین لبخندیه که تا به حال دیدم

صدای زیبای تو  زیباترین صدای دنیاست

موقعی که صدام میکنی بهترین حسی که یه نفر میتونه داشته باشه رو دارم

موقعی که تلاش میکنی و خودت رو بهم میرسونی زیباترین صحنه ای رو که در تمام عمرم دیدم میبینم

و هزاران بار خدا رو شکر میکنم

دوستت دارم همیشه

گل دخترم 8 ماهگیت مبارک    

عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اتنا
21 شهریور 91 18:01
8 ماهگیت مبارک خاله جون
tahmineh dokhtar khale
26 شهریور 91 13:16
باران جان 8ماهگیت مبارک........