بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

باران در تولد 1 سالگی دخترعمو

1391/7/8 14:52
نویسنده : رویا
981 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانووم    خوبی مامانی   

عروسک گلم یک سال پیش دخترعموی نازنازی شما به دنیا اومد و همه رو غرق در شادی کرد

اون موقع شما تو دل مامانی بودی و درست سه ماه و هفت روز بعد به دنیا اومدی

چند تا از عکسهای قشنگ شما رو توی تولد میذارم

از همین جا دوباره تولد دخترعمو رو بهش تبریک میگیم

تولد تولد تولدت مبارک                    مبارک مبارک تولدت مبارک

باران قبل از رفتن به جشن

باران در جشن تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان اریا و پریا
8 مهر 91 15:24
سلام ماشالا دختر نازی دارین امیدوارم همیشه شاد و خندون باشهخوشحال میشم از وبلاگ ماهم بازدید کنید
tahmineh dokhtar khale
9 مهر 91 21:56
باران عزیز از دیدن عکسای قشنگت عشق میکنم....... دوستت دارم (فدات)
tahmineh dokhtar khale
9 مهر 91 22:05
@} دوستت دارم........................
مامان ارتین
11 مهر 91 10:07
مامان باران من توی وبلاگ ترنم جون از مامانش سوالی پرسیدم و فکر کنم ناراحتش کردم.
اما منظور بدی نداشتم..
فقط می خواستم بدونم چرا کیک تولد توی وبلاگ باران جون متفاوته...منظورم اینه که چرا اسم پاک شده؟


همینطوری آخه می خواستم کمی سکرت بازی دربیارم خودم اسم ترنم جون رو پاک کردم
ماشاالله خیلی باهوشی عزیزم
رز دسته گل مامان
12 مهر 91 7:07
سلام به به چه دخمل خوشتیپی مامانی خوشحال میشم به وب دخملم سر بزنی


چشم حتما
باران دختر آسمانی
12 مهر 91 7:08
سلام مامانی اسم دخملامون یکیه خوشحال میشم به وب دخملم تشریف بیارین


چشم حتما
عاشق باران
15 مهر 91 14:48
توی عکس آخر چه بامزه نگاه می کنه... ایشالله تولد خودت باران خانم
مانلی مادر باران
2 آذر 91 8:21
ماشالا چه دختر نازی