بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

دلم گرفته( مامانجونم پر کشید)

1391/6/27 19:00
نویسنده : رویا
634 بازدید
اشتراک گذاری

دلم گرفته

مامانجونم پر کشید به آسمونا

باورم نمیشه

خدایا چرااااااااااااااا؟

یاد قدیما افتادم

از بچگی عاشق خونه مامانجون بودم به شوخی میگفتیم پارک مامانجون!

باورم نمیشه      یعنی واقعیت داره؟!     یعنی دیگه روی ماهت رو نمیبینم؟    به این راحتی ما رو تنها گذاشتی؟ زود بود مامانجونم   خیلی زود بود  دلم تنگه     دلتنگ صداتم دلتنگ نگاه مهربونتم

دیگه به چه امیدی بیام تهران؟     دیگه کی میاد جلومون توی راهروی خونه و خوش آمد بگه؟    دیگه کی بهم قول بده که خیلی زود میام اصفهان خونتون؟    دیگه کی برامون کباب کابینتی بپزه؟   دیگه تعریف صبحونه های خونه کی رو بکنم

دلم برای روی ماهت تنگ میشه

چرا تنهامون گذاشتی

دلت میاد دیگه بارانم رو نبینی؟

نمیدونم دارم چی میگم دلم خیلی گرفته

کاشکی نمیرفتی عزیزم همیشه توی قلبم جا داری کاش تنهامون نمیذاشتی

 شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت

                                                                      روی مه پیکر او سیر ندیدیم و برفت

گویی از صحبت ما نیک به تنگ آمده بود

                                                           بار بر بست و به گردش نرسیدیم و برفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تارا
18 شهریور 91 17:09
تسلیت میگم عزیزم ایشالا غم آخرتون باشه واقعا مامان جونها نعمتند من که هنوز بعداز ده پانزده سال با یادآوری خاطراتشون اشکم جاری میشه خدا بهتون صبر بده
مامان فاطمه
20 شهریور 91 17:06
سلام بهتون تسلیت می گم . مارو در غمتون شریک بدونید . خدا بهتون صبربده . روحش شاد.
الهام مامان یاسمین زهرا
22 شهریور 91 13:06
سلام تسلیت می گم خدا رحمتشون کنه.
tahmineh dokhtar khale
26 شهریور 91 13:14
روحش شاد...............................
tahmineh dokhtar khale
29 شهریور 91 18:05
خوش به حال باران که ندیدش................ مثل من که بابابزرگ را ندیدم.................
عاشق باران
31 شهریور 91 14:11
بعد از مدت ها اومدم بهتون یه سری بزنم این پست رو دیدم
بهتون تسلیت میگم خدا رحمتشون کنه و به شما صبر بده.
باران جونو ببوسید


ممنون عزیزم
mamane roham
4 مهر 91 8:19
سلام. خیلی تسلیت میگم از ته دلم باهاتون ابراز همدردی می کنم . روحشون شاد باشه. باران گلم رو ببوسید و سعی کنید جلوش گریه نکنید می دونم سخته ولی خیلی روشون اثر میگذاره. و قدر پدر و مادرتون رو بدونید.


ممنون عزیزم امیدوارم غم نبینی
یه آشنا
5 مهر 91 18:23
تسلیت