بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

همه دنیای من 15 ماهگیت مبارک

1392/1/14 2:42
نویسنده : رویا
491 بازدید
اشتراک گذاری

تو بهاری ؟

نه !
بهاران از توست ...

از تو می گیرد وام
هر بهار
این همـــــه
زیبایی را ...

 

 

دومین بهارت را سپری می کنی ، گلبرگ من !

 

هرچه را که باید ، گفته ام در وصف پانزده ماهگیت ،

گفته ام که بهاری برای من ،
گفته ام بهار ، یعنی تو ...

مبارکت ، دل پذیر من .

دخترکم 15+9=24

میدونی یعنی چی؟

یعنی دو ساله که شدی همه زندگی من و بابا،یعنی دوساله که زندگی ما شده باران،...

عاشقانه دوستت داریم

همه دنیای من 15 ماهگیت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام
18 فروردین 92 23:16
باران عزيز
15 ماهگيت مبارك
ايشالا صد ساله بشي
رويا جون بيا عكساي جديدمونو ببين!!


ممنون عزیزم
مانلی مادر باران
19 فروردین 92 16:41
چه دخملی چه مامان وبابایی سالهای سال در کنار هم شاد و خوشبخت باشین


ممنون عزیزم منم لینکتون میکنم
مانلی مادر باران
19 فروردین 92 16:44
با اجازه لینکتون میکنم
مامان اتنا
24 فروردین 92 13:05
سلام عزیزم عیدتون مبارک .باران گلی 15 ماهگیت مبارک.ایشالله همیشه سبز باشید وسبز بمانید.عکستون خیلی خیلی نازه