بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

آخرین تعطیلات بابایی

1392/6/16 10:29
نویسنده : رویا
789 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانووم خوشگل خودم

عزیز دل مامانی اول بگم خیلی دوستت دارم و خیلی عاشقتم بعد از روزهای گذشته تعریف کنم

عاشقتم                                                      عزیزم

توی آخرین تعطیلات بابایی قبل از شروع دانشگاه و کار تمام وقت یه سر رفتم تهران و از اونجا هم رفتیم فشم خدا رو شکر خیلی خوش گذشت چند تا از عکسهای این سفر رو برات میذارم گل دخترم که همه رو  با شیرین زبونیهات عاشق خودت کردی

باران در پارک آب و آتش (البته بعد از این آب بازی دخمری حسابی تب کرد و دو سه روزی مریض بود!)

دیالوگ باران در اینجا : نی نی نرو آبه یخه !  آبه یخی هی هی

باران و اولین تجربه Paintball !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اهورا
20 شهریور 92 1:39
به به........چقدر عکسای خوشگل!!!!!!!!!!!!
خاله جون تب کرده بودی؟؟؟قربونت برم من...الآن خوبی؟!!!!!!!


بعلی (به قول باران)
ممنونم خوب شدم