بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

باران دختر ناز مامان و بابا

به یاد عموی مهربونم

1391/6/17 14:13
نویسنده : رویا
452 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم این روزا دلم خیلی گرفته

روزا پشت هم میگذرن همین چهار سال پیش بود که عموی مهربونم از بین ما پر کشید و رفت خیلی آروم

هنوزم یادش که میافتم دلم براش تنگ میشه دلم میگیره که نموند و تو نوه خوشگلش رو ندید

تو چنین روزایی بود که به هیچ عنوان نمیخواستم قبول کنم که داره از بین ما میره

خیلی سخت بود

روزای بدی بود

غم دوریش هنوزم روی دلامونه

یه موقع هایی خیلی دلم هواشو میکنه

کاش شما نوه های قشنگش رو میدید

حتما عاشقتون بود

آخه خیلی عاشق بچه بود

به خصوص دختر بچه

از خدای بزرگ براش بهترین درجات را آرزو میکنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهره
18 شهریور 91 14:23
سلام محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين. اين هم نشاني: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php